Friday 30 November 2012

Hello Merbok

Well Hello there.

Pagi-pagi lagi aku dah sampai Merbok because it is my own request to go early in z mornen, berbekalkan alasan tak mau penat untuk esok hari. Class pagi ==' . Hari ini macam lain sikit sebab budak-budak 'baru' baru masuk. AHHH ! Nampak tak betapa aku dengan ''megahnya'' mention budak-budak KAH KAH KAH.

Yang lain macamnya bukan suasana tapi aku. Ya aku. Sebab aku rasa macam aku pulak yang baru masuk semester 1 disebabkan mak abah bertungkus-lumus berganding bahu naik tingkat empat angkat barang semata-mata nak tolong aku. Tak pernah dibuat meke sebelum-sebelum ini. Baru che mah dengan Pak li qasa azab teman selama ini ye dak ? Hihihik but then I would like to say thank you so much.

Masa nak naik tangga tu memang dah soheh aku yang mendahului tapi what gets me is when I see them helping (Tiba-tiba rasa sebak gila). "Mak Abah tak payah tolong lah, penat nanti sikit ja ni" "Alah tak pa lah" (Drama ya tuan-tuan dan puan-puan) Anddd there we go. 

Round pertama mak duduk dalam bilik, dah awal-awal dah mak throw up the sponge. Abah masih gagah perkasa hulurkan tangan ringan kan beban. Soo cute. Round ke-2 "Eh abah tunggu bawah lah, tak larat nak naik dah" HAHAHAHHAA . 




Yang lain lagi hari ini. Banyak aih lainnya ==' , Merbok smells good Thank god KAH KAH KAH, sebab selalunya bila pagi bau getah kuat gila tapi hari ini memang bagus. Ya bagus sangat untuk persepsi awal budak-budak yang baru masuk hari ini . Way to go Uitm,Merbok !






Credit to AR


Lepas mak abah gerak balik, aku terus naik bilik laju-laju sebab banyak gila kerja nak buat AND akhirnya bilik dah siap AHHH this is life ==' I mean student life. Tak tau kenapa tapi sem ni aku banyak gila bawak makanan sebab aku rasa benda-benda macam ni sangat lah penting BAHAHAHAHAAHHAHAHAHAH nak tampung perut aku yang aku dah membela semenjak cuti sem ni.

Me to Junior "Eh dik akak nampak berisi dak ?" "Ada lah sikit" wahai adik akak tau adik jaga hati akak :') well you made my day. Jadi sempena dah balik merbok ni aku nak DIET. KEPALA HOTAK AKU =='  KAH KAH KAH KAH 

stock makanan 

dan lagi
All in all, I am ready for classes ! 




Deena Rosley,
(Lagu pink yang baru tu syok gila habak hiang )

No comments:

Post a Comment